News et média > Newsfeeds
|
|
|
Lorena Wiebes herpakt zich na Giro-drama: ?Het liefst in rood-wit-blauw naar de Tour?
Als Lorena Wiebes zondag aan de start staat van het Nederlands Kampioenschap op de weg in Nijmegen, is ze niet van plan om dat rood-wit-blauw zo maar af te geven. ?Ik denk dat ik zeker een kans maak op dit parcours.?
Pas de commentaires postés
|
|
|
|